Повернення товару

Ми дотримуємось вимог Закону України «Про захист прав споживачів» та гарантуємо Ваше право на повернення товару як належної, так і неналежної якості.

Ми зробимо все, щоб процедура повернення була максимально простою та зручною

.

ТЕРМІН ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991 №1023 - XII:

  • Товар належної якості придбаний через інтернет-магазин valeria.com.ua, можна повернути впродовж 14-ти календарних днів з моменту його отримання у відділенні компанії перевізника за умови збереження товарного вигляду.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ:

Для повернення товару належної якості необхідно:

  • документ, що підтверджує покупку (товарний чек);
  • заповнена заява на повернення;
  • збережений товарний вигляд (наявні ярлики, бирки, без слідів експлуатації чи пошкодження)

Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначений постановою КМУ № 172 від 19.03.1994 наприклад:

Товари індивідуального використання або гігієни:

  • Пляшечки, соски, дитячі столові прибори (якщо їх упаковка відкрита).
  • Підгузки, серветки, інші засоби гігієни.
  • Одяг та текстиль, які контактують з тілом:

Білизна, шкарпетки, панчохи, піжами (особливо дитячі). тощо

Як здійснити повернення товару:

1. Упакувати товар у повній комплектації (якщо товар продавався у наборі — повернення відбувається у повному комплекті) та заповнити бланк на повернення, який додавався до замовлення.

Зверніть увагу: поля зі * — обов’язкові для заповнення.

2. Відправити товар разом із заповненими документами на повернення за такими реквізитами: м. Коломия Нова Пошта відділення № 3, ФОП Руда Вероніка Василівна

 

Термін повернення коштів

Повернення грошових коштів здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання товару на нашому складі та підтвердження його відповідності умовам повернення (не пізніше тридцяти днів з моменту повідомлення споживачем про розірвання договору) згідно ст. 12 п. 4 Закону України «Про захист прав споживачів».

ВАЖЛИВО!

  • При поверненні товару належної якості, вартість доставки Новою Поштою оплачується покупцем. На жаль, ми не зможемо прийняти до повернення товари, відправлені “накладеним платежем” або з пересилкою коштом одержувача — такі відправлення повертаються відправнику. (Щоб не сплачувати вартість доставки, є можливість скористатись послугою від компанії перевізника Легке Повернення
  • Якщо товар не підійшов за розміром чи фасоном, ми повернемо його вартість без урахування вартості доставки.

Не знайшли відповідь на своє запитання?

Напишіть нам або зателефонуйте: +38 (098) 98-90-874
Наші менеджери з радістю нададуть вам відповідь.